Velkommen til en arbejdsplads med nærvær, dialog og tillid.
Vallensbæk Kommune er arbejdsplads for godt 1.300 medarbejdere og ledere med mange forskellige faggrupper, der varetager mange forskellige funktioner fordelt på matrikler i hele kommunen, bl.a. skoler, rådhus, daginstitutioner, Vej og Park og ældrepleje.
- Udviklingsstrategi 2022-2025
- Elev i Vallensbæk Kommune
- Medarbejder- og ledelsesgrundlag
- Bonustilbud til medarbejdere
Sådan er vi organiseret
Vallensbæk Kommune er en politisk styret organisation, hvor det er kommunalbestyrelsen, der udpeger retningen og sætter mål for den kommunale drift og udvikling.
Borgmesteren er administrationens øverste daglige leder. Og direktionen har det overordnede ansvar for koordinering, udvikling og strategier for den samlede kommunale organisation, herunder økonomi, personale, ledelse og politisk servicering.
I Vallensbæk Kommune består direktionen af kommunaldirektøren og to direktører, der henholdsvis har ansvar for ældre, økonomi og beskæftigelse og teknik, it, sundhed, kultur og fritid.