Møderne er for den spirende iværksætter, og for iværksætteren der søger inspiration og værktøjer til at nå sit mål. De er for dig, som vil designe, bearbejde og udvikle din virksomheds forretningsmodel, og for dig der allerede er godt i gang på Instagram, men har brug for en strategisk retning.
Iværksætterens 5 i’er
Intention - Inspiration - Intuition - Improvisation – Interaktion. Det er iværksætterens fem I’er.
Som iværksætter har du helt sikkert hovedet fuld af ideer og tanker om, hvad der skal drive din virksomhed fremad. Men nogle gange kan dine tanker bremse dig for handling. På workshoppen, Iværksætterens fem I’er, lærer du at arbejde med din motivation, inspiration og intention, så du lettere kan omsætte dine ideer til handling og blive en mere helstøbt iværksætter.
Forretningsmodellen
Denne workshop er for dig, som har en forretningside eller en ny virksomhed og gerne vil stille skarpt på, hvad virksomheden skal leve af, hvad der skal sælges, hvordan og til hvem.
På workshoppen lærer du, hvordan du får tænkt på alle elementer af din forretning – hvad er dit produkt? Hvordan kan du sælge det? Og hvem skal det sælges til. Målet med workshoppen er at gøre dig i stand til at designe, udvikle og teste en bæredygtig forretningsmodel ud fra din forretningside ved hjælp af Business Model Canvas.
From business idea to action
Workshoppen foregår på engelsk, og den er skræddersyet til iværksætteren, der ønsker inspiration og redskaber til at arbejde med de mål, der kan udvikle forretningsideen.
Du får en værktøjskasse fyldt med redskaber der hjælper dig med at kvalificere din forretningside, teste den og arbejde med den, så du hele tiden bevæger dig fremad. Efter workshoppen er du I stand til at planlægge alle de skridt, du skal tage for at nå målet - og du har fået redskaber til også at træde dem.
Bliv Instagram-haj – for iværksættere
Er du en haj til Instagram på din private profil, men mangler fokus og engagement for at drive din virksomhedsprofil? Så skal du tage til denne workshop.
Du får konkret inspiration til, hvordan du kan skabe engagerende og levende virksomhedshistorier med en høj billedkvalitet, der aktivt engagerer slutbrugerne.